KelabMama

Motherhood.com.my Bekerjasama dengan Pusat Berpantang Premium untuk Merevolusikan Penjagaan Selepas Bersalin

Pusat Berpantang Premium Motherhood Care+

Platform ibu bapa dan materniti terbesar di Malaysia, Motherhood.com.my, dengan bangganya mengumumkan kerjasama dengan Motherhood Care+, menggabungkan empat pusat penjagaan selepas bersalin yang terkenal: Cozzi Maternity Centre, Byond28 Confinement Centre, WarmShine Postnatal Care Centre, dan Gracie Postpartum Care Centre.

Kerjasama strategik ini bertujuan untuk menentukan semula pengalaman selepas bersalin, menawarkan Mama semua satu rangkaian perkhidmatan penjagaan wanita dan kesihatan yang komprehensif dalam satu platform tunggal, menetapkan piawai baru untuk kecemerlangan dalam industri materniti.

Daripada pra-conception kepada pemulihan selepas bersalin, Mama sekarang boleh mengakses perkhidmatan yang menyeluruh melalui Motherhood Care+, sebuah platform yang komited kepada profesionalisme, kualiti, kos-efektif, penjagaan kesihatan, dan pendidikan.

Kredit Gambar: Motherhood Care+

Tempoh postpartum adalah serupa dengan kelahiran semula wanita, menuntut penjagaan yang berfokus kepada kesejahteraan fizikal dan mental.

Motherhood Care+ mengiktiraf kepentingan fasa pemulihan ini, menawarkan kepada Mama pelbagai perkhidmatan penting semasa tempoh berpantang, termasuk rehat yang mencukupi, makanan berkhasiat, pemeriksaan perubatan profesional, urutan tradisional Melayu, dan rawatan perubatan tradisional Cina.

Motherhood Care+ telah memilih empat jenama pusat berpantang premium dengan teliti untuk memenuhi pelbagai pilihan.

Kredit Gambar: Motherhood Care+

Cozzi Maternity Centre mengamalkan gaya minimalist MUJI; Gracie Postpartum Care Centre menawarkan persekitaran gaya hotel; WarmShine Postnatal Care Centre menekankan amalan berpantang yang saintifik, manakala Byond28 Confinement Centre menyokong ibu yang menyusukan bayi sepenuhnya.

Memahami kompleksiti keibubapaan, pusat-pusat berpantang ini turut menjalankan kursus pendidikan prenatal dan postnatal secara berkala, merangkumi sesi perkongsian prenatal, kelas penyusuan susu ibu, konsultasi perubatan Cina tradisional, kursus teknik pernafasan bersalin Lamaze, dan banyak lagi.

Pendekatan holistik ini demi memastikan bahawa Mama Papa mempunyai pengetahuan yang baik dan terlibat semasa tempoh pantang.

Kredit Gambar: Motherhood Care+

Bagi Mama yang lebih sukakan penjagaan di rumah, Motherhood Care+ bekerjasama dengan CK MAMA untuk menyediakan perkhidmatan penjagaan selepas bersalin.

Inisiatif ini membolehkan Mama menerima perkhidmatan komprehensif daripada jururawat berpantang profesional berdasarkan penilaian dan pengalaman.

Menjelang tahun 2025, Motherhood Care+ membayangkan dapat menawarkan lebih 1,000 bilik berpantang setiap bulan di seluruh negara, memastikan penjagaan berkualiti tinggi yang mudah diakses untuk Mama yang memerlukan.

Kredit Gambar: Motherhood.com.my

Profesional dari pelbagai industri penjagaan, seperti jurulatih kesihatan, ahli pemakanan, jururawat, penasihat penyusuan susu ibu, dan instruktor yoga, dijemput untuk menyertai Motherhood Care+ dalam memperluaskan pelbagai pilihan berkualiti tinggi dan meningkatkan industri pusat pantang tempatan.

Untuk maklumat lanjut, sila layari www.motherhood.com.my/care.

Artikel ini diolah daripada versi Bahasa Inggeris di Motherhood Story.


Dapatkan lebih banyak info tentang kehamilan Mama di SINI.