KelabMama

STEPHEN JOSEPH FLIP & SIP BOTTLE – BOTOL AIR BEBAS BPA DATANG DALAM PELBAGAI CORAK MENARIK

Selain cerewet makan, kanak-kanak juga sukar apabila disuruh minum air. Seperti diketahui keperluan air sangat penting untuk tubuh badan manusia. Badan manusia memerlukan air untuk meneruskan proses penghadaman dan perkumuhan. Kekurangan cecair dalam badan akan membuatkan suhu badan meningkat serta mudah mendapat masalah sembelit dan jangkitan kuman pada saluran air kencing. Si kecil memang tidak peduli semua itu. Mereka asyik bermain tanpa memikirkan masalah yang bakal dihadapi. Jika tidak disuruh bahkan sehingga tahap memaksa untuk minum mereka tidak kisah untuk minum air. Menyuruh anak minum air kadang kala menjadi tekanan kepada ibu bapa. Bagaimana mengatasi masalah ini?

Sediakan bekas minuman kegemaran. Bukankah kanak-kanak gemarkan sesuatu yang menarik, maka ambil kesempatan ini untuk menyediakan bekas minuman yang bermacam rekaan, corak dan warna serta dihiasi karektor kartun kegemaran mereka.  Tentu sahaja cara ini dapat menarik perhatian mereka untuk minum air. Dapatkan botol air Stephen Joseph Flip & Sip Bottle, ia pasti membantu sekaligus memudahkan si kecil minum air demi kesihatannya.

Stephen Joseph Jenama Dipercayai

 

Alexandra”Alix”Buckley merupakan Pengasas Stephen Joseph Inc. Sejak 1981, Stephen Joseph dengan penuh dedikasi telah menghasilkan pelbagai produk yang unik dan menarik

Mantra,

Kami fokus pada kemasan

Kami hasilkan produk berkualiti tinggi

Kami mahukan pelanggan berasa gembira

 

 

PILIHAN  PELBAGAI TEMA COMEL!

Setiap botol bersaiz 300ml dan sesuai untuk kegunaan kanak-kanak berusia 3 tahun ke atas. Ia datang dalam bentuk yang menarik dan pelbagai tema, warna serta corak yang cantik.

Fungsi penyedut dan penutup botol direka dengan baik bagi mengelakkan tumpahan air berlaku. Ia sesuai untuk kegunaan harian si kecil ke sekolah mahupun taman permaianan.

 

 

WOW MENARIK!

../../../video/SJ_FT_Bottle.mp4

 

Info Stephen Joseph Flip & Sip Bottle:

 

Untuk Pembelian & Maklumat Lanjut Hubungi:

Applecrumb & Fish

Telefon: +603 61436088

Emel:  info@applecrumbyandfish.com

Website:  www.applecrumbyandfish.com

Facebook: Applecrumby & Fish