KelabMama

Comel & Kelakar | Ragam Anak-anak Tahun Satu Hari Pertama Bersekolah

ragam anak-anak

Apa yang dinantikan apabila mulanya tahun baru? Mestilah hari pertama sekolah setelah berminggu cuti! Mungkin ada yang sedih kerana cuti sekolah telah berlalu, tak kurang juga ibu bapa yang excited anak nak masuk sekolah; terutamanya mereka yang masuk Tahun 1. Ibu bapa mesti dah lama ternantikan ragam dan gelagat anak-anak bukan? Jom kita tengok gelagat anak-anak ini di minggu pertama persekolahan. Comel dan kelakar! Ada yang sampai viral tau!

โ€œNak kahwin dengan Mamaโ€ฆโ€

https://twitter.com/SenawangTV/status/1080350564834172929

Ragam hari pertamaโ€ฆ

Ditemani Spiderman!

Kekal bergaya.

https://twitter.com/FatinAfeefa/status/1080334760424034304
GURU Besar Sekolah Kebangsaan Brickfields 1, Sabariah Shafiee menenangkan pelajar tahun 1 yang menangis pada hari pertama persekolahan.
Credit: Berita Harianย 

Alahai, comelnya.

Lawatan khas daripada Menteri Pendidikan

Kelakar dan comel-comel je ragam anak-anak ini bukan? Selain itu, Menteri Pendidikan, YB Dr. Maszlee Malik, turut mengadakan lawatan khas ke beberapa buah sekolah pada hari pertama persekolahan. Sekolah-sekolah yang bertuah ialah SK Ledang, SJKT Jalan Sialang dan SJKC Chi Ming 2.

Ada Mama yang hantar anak-anak ke sekolah minggu ni? Kongsikan pengalaman Mama hantar anak-anak hari pertama bersekolah. Bagaiman ragam dan gelagat anak Mama? Walaupun mungkin susah, tapi ianya merupakan pengalaman yang tak dapat dilupakan. Semoga berjaya untuk anak Mama semua!ย