KelabMama

Mama & Papa Malaysia Viralkan Post Untuk Sejuta Lampin Percuma Demi Keserasian Anak!

Lampin bayi merupakan keperluan TERPENTING untuk memastikan kegembiraan bayi Mama setiap hari. Macam Mama Siti sendiri, Mama Siti akan cuba pelbagai jenis jenama lampin sehingga Mama Siti jumpa yang paling SERASI untuk anak-anak rasa selesa dan kering sepanjang masa. Jadi, stok lampin bayi itu memang kena ada sebanyak yang mungkin dan di mana-mana sahaja untuk memastikan mereka selesa setiap hari!

Mama Siti nak share-share rezeki dengan Mama semua! Mama kini tak perlu risaukan lagi dengan stok lampin bayi di rumah kerana Drypers akan memberikan sehingga 1 JUTA LAMPIN PERCUMA kepada para ibu bapa di Malaysia!

Kredit GIF: Tenor

Untuk pengetahuan Mama, Drypers sedang menganjurkan peraduan kongsi dan tebus lampin bayi yang berlangsung sehingga 30 Jun 2022. Mama pasti teruja bukan? Jom lihat maklumat lanjut mengenai peraduan ini.

#DrypersSejutaKeserasian Untuk Anak Mama!

Kredit gambar: Drypers Malaysia

Yang menariknya tentang peraduan ini adalah, Drypers akan memberikan 1 JUTA LAMPIN PERCUMA supaya SETIAP bayi boleh merasai pengalaman menggunakan lampin bayi yang paling serasi untuk mereka.

Sertai #DrypersSejutaKeserasian untuk tebus LAMPIN DRYPERS PERCUMA dengan 3 langkah mudah sahaja seperti di bawah:

  1. Kongsi post pengumuman di mana-mana laman sosial Mama. Jangan lupa hashtag #DrypersSejutaKeserasian & tag @DrypersMY. Klik untuk kongsikan post sekarang.
  2. Penebusan 1 juta lampin PERCUMA* akan bermula apabila perkongsian post ini mencecah 10k! Mama juga perlu mendaftar sebagai ahli Drypers Baby Club.
  3. Komen dan dapatkan RM20 eBaucar bila Mama menghantar review Mama di laman web Drypers.

*Tertakluk kepada terma & syarat. Sementara stok masih ada.

Mudah sangat! Inilah peluang terbaik untuk Mama menambah stok lampin anak-anak Mama.

Kenapa Mama Perlu Pilih Drypers?

Drypers mahu Mama dan Papa mencari kebahagiaan dengan membantu ibu bapa di Malaysia mendapatkan lampin bayi yang sesuai untuk anak Mama! Itulah sebab Drypers ada ciri-ciri seperti:

Ciri #1: 6 Absorb Layers untuk Kekal Kering

Kredit gambar: Drypers Malaysia

Dengan penyerapan yang pantas, lampin Drypers memastikan kulit bayi Mama kekal kering hingga 10 jam. Wow! Bukan itu sahaja, ia menyalurkan dan mengunci air kencing secara berkesan tau, Mama!

Ciri #2: FIT Untuk Semua Saiz Bayi

Kredit gambar: Drypers Malaysia

Risau akan lampin bayi terlalu besar atau terlalu kecil? Dengan Customized FIT untuk semua saiz bayi, ia dapat mengelakkan kebocoran. Tambahan pula, ia juga ada ciri penunjuk kebasahan yang akan bertukar dari kuning ke biru. Sangat menakjubkan! Ini semestinya dapat memudahkan kerja Mama dan Papa!

Ciri #3: Teknologi Pro-Skin untuk Lindungi dari Kerengsaan

Kredit gambar: Drypers Malaysia

Adakah anak Mama selalu terkena ruam lampin ataupun gatal-gatal disebabkan lampin? Dengan lampin Drypers, ia mempunyai ciri Pro-skin PH balanced layer yang dapat melindungi kulit bayi daripada kerengsaan. Oleh itu, tiada lagi ruam lampin dan gatal-gatal untuk anak Mama!

Ha, macam mana Mama? Dengan ciri-ciri berikut, memang lah BEST untuk bayi Mama dan Papa. Mesti semua ibu bapa pun tahu kan? Apabila lampin anak serasi, memang HEBAT lah rasanya. Mama dan Papa pun pasti turut gembira dan dapat enjoy kenangan indah bersama.

Jom tengok video Drypers ni untuk ketahui lebih tentang Drypers:

Jika Mama perasan, salah satu syarat untuk menyertai peraduan ini adalah dengan mendaftar sebagai ahli di ‘Drypers Baby Club’. Apa yang best apabila anda menjadi ahli Drypers Baby Club ini?

Kredit GIF: Tenor

Faedah Sebagai Ahli Drypers Baby Club

#1 Hadiah Sempena Pendaftaran

Daftar sahaja pun dapat hadiah? Biar betul?!

Betul Mama, Mama Siti tak tipu! Selepas je Mama siap mendaftar, Mama akan menerima hadiah ‘selamat datang’ daripada Drypers!

#2 Sampel Percuma

Apa? Sampel percuma pula?

Ya, Mama! Tambahan pula, Mama akan miliki antara barangan pertama daripada Drypers! Apa-apa sampel produk yang dikeluarkan oleh Drypers, Mama akan menjadi antara orang terawal untuk memilikinya! Istimewa, kan?

#3 Tebus Mata Untuk Hadiah Menarik

Kredit gambar: Drypers Malaysia

Bukan itu sahaja. Dengan setiap pembelian barangan Drypers, Mama akan menerima poin! Daripada kumpulan poin tersebut, Mama dapat menebus hadiah istimewa tau! Pembelian dan juga hadiah, menarik bukan? Mama Siti love!

#4 Panduan Kehamilan dan Keibubapaan

Tidak kisah jika Mama dan Papa sedang merancang, menjangka ataupun sedang menjaga anak-anak, Drypers mempunyai semua info tentang bayi yang Mama dan Papa perlukan! Jom mulakan perjalanan keibubapaan bersama Drypers?

Jom Kongsi dan Menang Sekarang Mama!

Untuk maklumat lanjut, layari laman rasmi Drypers tentang peraduan ini, dan jangan lupa untuk ikuti Facebook Drypers agar Mama tidak terlepas peluang untuk menikmati pelbagai peraduan dan juga promosi terkini.

Jadi apa tunggu lagi? Jom kongsi dan tebus Drypers PERCUMA sekarang!

Kredit gambar: Drypers Malaysia