KelabMama

Motherhood Baby Fair Kembali Lagi Dengan Pelbagai Tawaran Lumayan!

Berita baik untuk semua Mama diluar sana, jualan terbesar Motherhood Baby Fair kini kembali!

Menawarkan diskaun terbaik untuk peralatan bayi must-have untuk semua mak-mak di Malaysia.

Mama dah bersedia untuk akhiri tahun ini dan masuk ke tahun baharu dengan jualan terhebat di Motherhood Baby Fair? Pasti Mama pun rindukan suasana membeli-belah di baby fair dengan harga yang lebih murah dan berpatutan bukan?

Kali ini, Mama boleh menikmati diskaun sehingga 99% untuk lebih 100 jenama barangan bayi yang bakal berada di Motherhood Baby Fair 2021/2022. Terdapat jenama seperti Pureen, Baby Love, EvenFlo, Friso Gold, Philips Avent, Merries, TrendyValley, Fiffy, Intex, dan banyak lagi! Tak sabarnya!

30 Disember 2021 – 2 Januari 2022 | 10am – 10 PM @ Setia City Convention Centre

Jangan lepaskan peluang untuk rebut tawaran-tawaran ini!

Selepas sahaja Mama selesai mendaftar, Mama sudah berpeluang untuk menerima goodies bag dan baucar tunai Motherhood. Bukan itu sahaja, bagi 1,000 pengunjung pertama, Mama semua berpeluang untuk mendapat diskaun Early Bird dan pelbagai tawaran menarik seperti:

Mama juga tidak perlu risau, Motherhood Baby Fair Sale ini akan menjaga SOP sepanjang event berlangsung.

Tanggungjawab Mama dan para pengunjung lain adalah untuk bekerjasama dengan mengikuti SOP yang telah ditetapkan seperti memakai face mask, sanitasi tangan, menjaga penjarakkan sosial dan juga yang paling penting – check in MySejahtera! Sentiasa berwaspada dengan sekeliling Mama.

Jangan malas-malas dan rasa ralat dengan SOP ini ya Mama. Untuk keselamatan kita bersama.

Tambahan pula, Mama, encik suami, dan anak-anak juga boleh sertai aktiviti dan peraduan yang menyeronokkan yang ada disediakan sepanjang Motherhood Baby Fair berlansung. Antaranya:

EKSKLUSIF! Daftar sebagai VIP di Motherhood Baby Fair sekarang!

Bukan itu sahaja, Mama juga boleh daftar sebagai pelanggan VIP untuk mendapatkan hadiah eksklusif daripada Motherhood Baby Fair.

Dengan VIP Pass, Mama tak perlu beratur panjang (seperti mereka yang walk-in) dan menjadi antara pelanggan yang pertama menikmati ganjaran yang telah disenaraikan di atas. Jangan tunggu lagi, klik link INI dan daftar sahaja. Senang nanti apabila Mama sudah sampai ke baby fair tersebut.

Motherhood Baby Fair akan berlangsung pada 30 Disember 2021 hingga 2 Januari 2022 di Setia City Convention Centre (SCCC), Shah Alam Selangor. Dapatkan maklumat lanjut dengan follow dan set notifikasi di Facebook rasmi Motherhood.com.my dan pujuk encik suami untuk ke baby fair tersebut.

Tak sabar untuk Motherhood Baby Fair kali ini! Mama jangan lupa untuk save the dates dalam kalendar! Mari ajak rakan-rakan Mama juga. Sharing is caring kan?

Jumpa anda di sana!