KelabMama

Ingat Bulan, Ingat Kuih! Nikmati Koleksi Kuih Bulan Yang Unik dan Premium Hanya di Shangri-La Kuala Lumpur

Kembali menyambut perayaan Pertengahan Musim Luruh (Mid Autumn Festival) dan tahun ketiga pengembaraan Moon Rabbit yang menawan, Shangri-La Kuala Lumpur membawa Mama ke satu lagi perjalanan menarik yang pasti membuatkan anda terkesima tak terkata!

Tahun ini, pasukan kulinari Shang Palace di Shangri-La Kuala Lumpur menyediakan pilihan kuih bulan yang unik dan dengan pelbagai perisa yang enak, yang dihasilkan dengan hanya menggunakan bahan-bahan premium mengikut selera Mama sekeluarga.

Bermula 25 Julai hingga 10 September 2022, Mama sekeluarga pasti ‘Over the Moon’ untuk mendapatkan Koleksi Kuih Bulan yang lazat ini. Daripada koleksi ini, ia boleh dijadikan sebagai hadiah simbol kasih sayang dan ucapan selamat kepada saudara-mara dan rakan-rakan, atau sebagai hidangan petang di rumah.

Classic White Lotus Seed Paste Mooncake

Antara koleksi Kuih Bulan yang unik Mama boleh dapati di Shangri-la Kuala Lumpur:

Menu Kuih Bulan Shangri-La

Selain itu, Shangri-La Kuala Lumpur juga menyediakan koleksi Kuih Bulan ini dalam 6 Kotak Hadiah (Gift Boxes) yang istimewa untuk Mama sekeluarga seperti Deluxe Gift Box, King Of Moon Cake Gift Box , Treasure Gift Box, Master Chef Gift Box, Premium Ping Pei Gift Box, dan Shangri-La DIY Mooncake Gift Box.

Kotak Hadiah Kuih Bulan Shangri-La

Setiap kotak hadiah ini mempunyai harga yang berbeza mengikut jenis kuih bulan dan juga bahan-bahan premium yang digunakan. Yang pastinya, semuanya mempunyai rasa yang sedap, unik dan tersendiri.

Menarik kan? Lebih menarik, dengan hanya menggunakan kod eksklusif Shangri-La Circle Member “SLC20OFF”, Mama boleh mendapatkan diskaun 20%* pada pesanan pertama Mama serta penambahan mata berganda di setiap Butik Shangri-La sebelum 31 Ogos 2022!

*Tertakluk pada terma & syarat

Mama juga boleh customize pada kotak hadiah mooncake dengan menambahkan nama atau logo syarikat untuk pembelian 50 kotak dan ke atas, pada satu resit. Dapatkan 15 koleksi Kuih Bulan istimewa daripada Shangri-La Kuala Lumpur secara atas talian di www.boutique.shangri-la.com.

Untuk maklumat lanjut, Mama boleh hubungi +603 2074 3900, WhatsApp +6019 390 2257 atau e-mel ke restaurantreservations.slkl@shangri-la.com, atau boleh layari laman rasmi Shangri-La.com.