KelabMama

Senarai Klinik Pakar Kanak-kanak di Kulim Dengan Perkhidmatan Rawatan Terbaik

klinik pakar kanak kanak kulim

Kredit gambar: www.kibrispdr.org

Sama seperti di kawasan-kawasan pekan yang lain, di kawasan Kulim, Kedah juga terdapat beberapa klinik pakar kanak- kanak di Kulim yang banyak pilihannya. Bagi anda yang tinggal di kawasan ini, boleh dapatkan senarai pilihan klinik pakar kanak-kanak terbaik yang telah dikongsikan di bawah.

Memandangkan semakin hari semakin banyak penyakit baru yang berkaitan dengan kanak-kanak timbul membuatkan ramai ibu bapa memilih untuk mendapatkan rawatan dari klinik pakar kanak-kanak yang mempunyai kepakaran khusus.

Pakar pediatrik atau bahasa yang lebih mudah ialah doktor yang mempunyai kepakaran dalam mendiagnos, merawat dan bertanggungjawab untuk menguruskan segala hal yang berkaitan dengan kanak-kanak.

Disebabkan inilah, doktor di klinik dan hospital yang mempunyai doktor pakar kanak-kanak sering menjadi rujukan para ibu bapa yang pastinya inginkan yang terbaik untuk anak mereka.

Jadinya, untuk kali ini Mama Siti akan membawakan senarai klinik dan hospital yang mempunyai kepakaran dalam bidang pediatrik di Kulim, Kedah. Bagi Mama dan Papa yang tinggal Kulim, Kedah atau berhampiran jangan lupa untuk bookmark artikel ini.

Kredit gambar: rstriharsi.com

Senarai Klinik Pakar Kanak-kanak di Kulim, Kedah

#1. Pusat Pakar Kanak-Kanak Singapore

Kredit gambar: kinderasia.com

Pilihan pertama yang boleh Mama dan Papa pertimbangkan adalah Klinik Pakar Kanak Kanak Singapore ini. Ia menawarkan perkhidmatan rawatan terbaik untuk memastikan anak-anak Mama dan Papa kekal terpelihara dari sebarang penyakit terutama penyakit berjangkit.

Alamat:

No. telefon:

Waktu Operasi:

Perkhidmatan:

#2. Klinik Pakar Kanak-Kanak Kulim

Kredit gambar: kinderasia.com

Klinik Pakar Kanak kanak Kulim ini pula dapat memberi rawatan secara holistik yang meliputi penyakit fizikal, minda, pengasuhan positif dan juga kekeluargaan.

Alamat:

No. telefon:

Waktu Operasi:

Perkhidmatan:

#3. Kamachi Child Specialist

Kredit gambar: Facebook @Julie Rod George Moore

Alamat:

No. telefon:

Waktu Operasi:

Perkhidmatan:

#4. Pakar Pediatrik Hospital Kulim

Alamat:

No. telefon:

Waktu Operasi:

Perkhidmatan:

Kesimpulannya, pilihan sebenarnya berada di tangan Mama dan Papa. Lakukan pilihan yang terbaik untuk dapatkan rawatan kesihatan terbaik buat anak anda.


Dapatkan juga senarai klinik-klinik di kawasan lain di SINI!