KelabMama

Kelab Enfamama A+ Menjemput Mama Bertukar Tips Keibubapaan dengan Selebriti Kegemaran Mama

kelab enfamama A+

Ingin tingkatkan ilmu keibuan Mama dan mencuba barangan percuma? Kelab Enfamama A+ mungkin komuniti keibuan yang Mama sedang cari!

Ia bukan sekadar aplikasi dan keahlian percuma, tetapi ia juga merupakan satu komuniti wanita dan ibu yang berdedikasi untuk meningkatkan kemahiran keibubapaan mereka. Sambil membantu memberikan apa sahaja yang terbaik untuk anak-anak mereka.

Berikut adalah beberapa faedah menjadi ahli Kelab Enfamama A+:

Pertemuan Eksklusif Dengan Selebriti dan Pakar Penjagaan Kesihatan

Ahli Kelab Enfamama A+ akan mendapat jemputan eksklusif ke acara dan aktiviti keibuan dimana mereka boleh bertemu ikon dan personaliti tv kegemaran mereka secara berhadapan!

Ogos lalu, Kelab EnfamamaA+ menganjurkan acara fizikal ‘Real Talk with Nur Fazura & Dr Nik Raihan’ di mana ahli kelab bertemu selebriti Malaysia, Fazura sambil berkongsi petua dan nasihat keibubapaannya.

Kredit gambar: Kelab Enfamama A+

Mereka turut disertai pakar penjagaan kesihatan, Dr Nik Raihan, bercerita tentang kepentingan nutrien untuk kanak-kanak yang sedang membesar.

Ahli Kelab Enfamama A+ juga dapat menikmati pelbagai jenis aktiviti yang dianjurkan semasa acara fizikal tersebut. Mama-mama di acara itu juga berpeluang untuk tanyakan soalan daripada panel mengenai nasihat dan pengalaman keibubapaan, malah dapat bergambar dengan Fazura! Seronoknya!

Faedah Kelab Enfamama A+ Yang Lain

Kredit gambar: Kelab Enfamama A+

Tambahan pula, Mama yang mendaftar juga berpeluang untuk mendapatkan tudung Fazura yang terbaharu! Hanya untuk masa terhad dan sementara stok masih ada sahaja ya.

Cara Mendaftar

Pendaftaran untuk menyertai Kelab Enfamama A+ adalah semudah 1-2-3. Hanya klik pada pautan berikut dan isikan butiran lengkap Mama di: Pendaftaran Ahli Kelab Enfamama A+

Kredit gambar: Kelab Enfamama A+

Pautan tersebut akan meminta nama, alamat, nombor telefon, jenama pilihan Mama dan tarikh lahir anak Mama. Kemudian, klik ‘Submit’.

Selepas itu, Mama boleh memuat turun aplikasi mudah alih Kelab Enfamama A+ di mana Mama boleh mengakses pelbagai baucar dan tawaran serta mengikuti perkembangan terkini tentang apa-apa acara keibubapaan pada masa akan datang bersama influencer atau selebriti Malaysia kegemaran Mama.

Pada masa yang sama, Mama juga akan dapat pelajari perkara baharu tentang keibubapaan dan tumbesaran kanak-kanak daripada panel pakar perubatan.

Sertai Kelab Enfamama A+ Hari Ini

Selain mendapatkan nutrisi yang diperlukan untuk kehamilan Mama, manjakan diri Mama dengan lebih banyak lagi ganjaran istimewa yang khusus untuk ahlinya sahaja.

Sebagai ahli Kelab Enfamama A+, Mama berpeluang untuk menyertai acara yang serupa, dimana Mama boleh bertemu selebriti dan pakar yang akan berkongsi nasihat dan tips keibubapaan terbaik.

Setiap acara akan menampilkan penceramah jemputan baharu; ini bagi memastikan ahli dapat belajar pelbagai ilmu dari pakar yang berbeza. Mama pasti tak akan kecewa punyalah!

Jadi, apa tunggu lagi Mama? Klik pada pautan ini untuk mendaftar sebagai ahli Kelab Enfamama A+ dan nikmati faedah ini hari ini! Mama sangat deserve this!

[MYS-01-01P02-22374]

Artikel ini diolah daripada versi Bahasa Inggeris di Motherhood Story.


Dapatkan lebih banyak info tentang keibubapaan di SINI!