KelabMama

Terbaik Untuk Mama Daripada Mama! Jom Undi Di ‘Motherhood Choice Awards 2022’ Kali Ini

Susah nak cari jenama dan produk yang boleh dipercayai atau sesuai dengan anak-anak kita. Selalu dah beli, kemudian tak sesuai, dan tak dapat pakai sampai habis. Membazir saja”

Bila kita beli barang, mesti kita tanyakan cadangan daripada orang lain dulu, kan? Tetapi ia menjadi satu kerja pula nak tanyakan satu per satu daripada orang yang berbeza. Betul! Sebelum membeli, kita sebagai Mama perlu selidik dahulu. Tengok barang-barang mana si Manja yang sesuai dengan mereka. Selepas itu, barulah senang hati bila keluarkan duit!

Sebab itulah pentingnya opinion dan saranan daripada Mama di Motherhood Choice Awards 2022 ini! Dengan Motherhood Choice Awards, Mama boleh pilih dan juga undi tau. Senanglah Mama nak memilih produk mana selepas ini!

Mama tak perlu risau kerana semua produk dan jenama akan diundi oleh para Mama juga. Motherhood Choice Awards 2022 ini dianjurkan oleh Nuren Group yang sentiasa menyokong jenama terbaik dan akan memastikan kesihatan dan kesejahteraan Mama sekeluarga terjamin.

Produk Terbaik Untuk Anak Mama

Antara Jenama Popular Di Mothehrood.com.my

Mama Siti faham, untuk ibu pertama kali, memang pening nak buat pilihan yang bagus untuk si Manja. Ia mungkin menjadi banyak pilihan, ataupun menjadi limited jika si Manja mempunyai certain needs. Pilihan daripada ibu mesti terbaik dan dapat pastikan barangan jenama mana yang boleh puaskan hati Mama. Sekarang, boleh la Mama kongsikan jenama produk yang mana lebih berbaloi untuk dibeli pasaran. 

Bukan sahaja membuat pilihan yang bijak, Mama juga tak perlu cari jauh-jauh ya! Semua senarai peserta dan pemenang ada dijual di Motherhood.com.my. Dengan pelbagia pilihan dan promosi, Mama boleh beli sahaja di Motherhood.com.my. Barulah dapat Mama kurangkan pembaziran.

Ditambah pula dengan Motherhood Choice Awards, Mama juga dapat membuat pilihan yang lebih baik disamping berjimat cermat daripada pembaziran yang melampau, akibat daripada salah membeli barangan bayi.

Khas Untuk Mama, Daripada Mama

Untuk memastikan undian ini berkualiti untuk Mama percayai, terdapat 6 kriteria yang kami lihat dalam setiap kategori. Antara kriterianya adalah:

Ini adalah kriteria yang memastikan hanya yang terbaik daripada yang terbaik sahaja layak untuk menerima anugerah ini. Produk yang boleh Mama undi termasuk dalam kategori seperti berikut: ibu mengandung, bayi baru lahir, kanak-kanak dan keluarga.

Sekarang Mama dapat jimat duit dan jimat masa untuk memilih produk bagus untuk dibeli. Selain itu, Motherhood juga memberi peluang untuk jenama produk memberi hadiah dan tawaran menarik untuk pelanggan setia mereka yang sentiasa percaya dengan produk mereka. Nantikan hadiah-hadiah menarik ya Mama!

Macam Mana Mama Nak Join?

Cara-cara untuk mengundi di Aplikasi Motherhood

Kalau Mama ada produk yang Mama rasa harus share dengan orang lain, jom la share di sini! Motherhood sentiasa menyediakan pelbagai info tentang keibubapaan dan adalah sebuah komuniti untuk mak-mak kongsikan pengalaman mereka dan macam-macam lagi. Jangan lupa untuk undi sekarang dan Mama berpeluang untuk mendapat e-baucar bernilai RM10 untuk Mama berbelanja di Motherhood.com.my. Undi jangan tak undi ya, Mama~