KelabMama

8 Idea Hadiah Foto Khas Meraikan Saat Indah Bersama Keluarga

Setiap saat sebagai ibu amat bermakna kerana pejam celik sekejap sahaja masa berlalu. Jadi ia amat penting untuk anda menghargai setiap masa yang anda ada bersama si kecil.

Sekeping gambar seribu makna. Hadiah foto khas yang anda boleh buat dengan Photobook pasti akan dapat merialisasikan impian anda untuk memberi hadiah yang lain daripada yang lain kepada orang tersayang. Dengan hanya beberapa langkah, anda boleh membuat hadiah yang sungguh sentimental. Anda hanya perlu memuat naik gambar dan masukkan kata-kata untuk menghasilkan hadiah unik ini.

Anda juga boleh menggunakan laman web Photobook dan juga Aplikasi Photobook pada bila-bila masa untuk membuat pelbagai jenis hadiah. Alami kesenangan untuk membuat hadiah foto khas dengan hanya memilih produk, memuat naik gambar kesayangan, edit dan hadiah foto khas anda telah siap! Anda juga boleh cuba seleksi produk-produk terhangat di Photobook dan ubah suai hadiah khas anda.

Gunakan kod: PBMAMA untuk nikmati diskaun sehingga 90% atas produk seperti cawan foto, Lil’ Photobook dan buku nota, autaupun untuk menikmati diskaun sehingga 60% untuk pelbagai kalendar meja. Dengan kod yang sama, anda juga boleh dapatkan diskaun sehingga 90% untuk pelbagai cetakan kanvas.

Kanvas Segi Empat 8” x 8” (8” x 8” Canvas Square)

Saat anda dengan si kecil amat bermakna, dan anda boleh mendekorasi dinding anda dengan memori yang dicetak atas kanvas berkualiti tinggi Photobook. Kanvas kami dibuat daripada papan busa berketumpatan tinggi yang tahan lasak, ringan, tahan kelembapan dan juga tahan calar.

Harga: Dari RM47.40, diskaun 90% sekarang! Guna kod: PBMAMA

Kalendar Meja 6” x 8” (6” x 8” Desk Calendar)

Reka kalendar meja khas dengan gambar si kecil anda untuk anda sentiasa dapat mengingati saat bersama mereka. Anda juga boleh gunakan kalendar meja ini untuk mencatat perkembangan mereka.

Harga: Dari RM35.70, diskaun 60% sekarang! Guna kod: PBMAMA

Photobook Kulit Keras 8” x 8” (8” x 8” Hardcover Photobook)

Dengan ikatan rapi tulang belakang dan juga kulit keras tahan lasak, memori-memori tersayang bersama si kecil dijamin selamat dalam buku ini. Kualiti buku ini merupakan salah satu sebanya buku ini paling viral di kalangan produk Photobook.

Harga: Dari RM35, diskaun 80% sekarang! Guna kod: PBMAMA

Photobook Kulit Lembut 8” x 6” (8” x 6” Softcover Photobook)

Abadikan saat melihat anak anda belajar berjalan buat kali pertama, tumbuhan gigi pertama dan pelbagai lagi pengalaman kali pertama si kecil anda dengan buku kulit lembut ini. Buku ini berbeza dengan buku kulit keras kerana ia lebih senang untuk dibawa ke mana-mana sahaja.

Harga: Dari RM12, diskaun 80% sekarang! Guna kod: PBMAMA

Buku Landskap Sederhana 11” x 8.5” (11” x 8.5” Medium Landscape Cover)

Buku landskap sederhana ini menjadi pilihan hati keluarga yang suka menyimpan dan melihat kembali gambar-gambar lama. Buku yang luas ini memberi ruang yang secukupnya dan ia cukup lebar untuk anda memasukkan gambar keluarga pelbagai saiz.

Harga: Dari RM119.25, diskaun 65% sekarang! Guna kod: PBMAMA

11oz Cawan Foto (11oz Photo Mug)

Cawan foto kami sesuai digunakan di pejabat ataupun di rumah. Ia adalah pilihan paling baik untuk anda meletak gambar kegemaran si kecil anda. Anda juga boleh membuat satu cawan foto khas untuk keluarga ataupun kawan terdekat anda.

Harga: Dari RM19, diskaun 65% sekarang! Guna kod: PBMAMA

Lil’ Photobook 7” x 5” (7” x 5” Lil’ Photobook)

Kecil-kecil cili api, buku Lil’ Photobook ini adalah buku kegemaran ramai kerana saiz kecilnya sungguh sesuai untuk meletakkan pelbagai gambar si kecil. Anda juga boleh menggunakannya sebagai buku pembelajaran untuk si anak kerana saiznya muat untuk tangan kecilnya itu.

Harga: Dari RM25, diskaun 65% sekarang! Guna kod: PBMAMA

Buku Nota 5” x 8” (5” x 8” Notebook)

Untuk kanak-kanak yang sudahpun bersekolah, buku nota yang dibuat khas ini pasti akan membuat mereka lagi rajin untuk menghabiskan kerja rumah mereka. Ia juga istimewa kerana nama dan gambar mereka boleh dicetak khas ke atas kulit buku nota ini.

Harga: Dari RM19, diskaun 65% sekarang! Guna kod: PBMAMA

Dengan pelbagai seleksi barangan foto dan juga diskaun hebat, Photobook Worldwide pasti akan menjadi pilihan pertama anda untuk membuat barangan foto khas untuk anda sendiri, si kecil, kawan-kawan dan juga keluarga anda. Layari laman web Photobook ataupun muat turun Aplikasi Photobook hari ini!

Terma & Syarat

  1. Kod baucar hanya sah untuk produk terpilih dan tidak terpakai untuk Paper Upgrade, Halaman Tambahan atau Aksesori.
  2. Promosi tidak boleh digunakan bersama dengan potongan harga lain, kod promosi, sijil hadiah, baucar pembelian kumpulan, baucar prabayar dan kupon.
  3. Tawaran ini hanya sah di kedua-dua laman web dan Aplikasi Photobook dan penghantaran di dalam negara untuk 10,000 penebusan pertama sahajada.
  4. Kod baucar sah sehingga 31 Jan 2021.
  5. Kod kupon HARUS dimasukkan dan ditebus semasa membuat pesanan anda dan tidak sah untuk digunakan setelah pesanan selesai dan diterima.
  6. Tawaran promosi hanya untuk barang-barangan yang dinyatakan sahaja dan tidak boleh digunakan untuk membayar, atau akan dikenakan pada, cukai, kos penghantaran dan pengendalian.
  7. Kod kupon hanya sah untuk nilai tertentu yang dibeli.
    Nilai kupon tidak boleh digunakan untuk bayaran penghantaran.
  8. Kod kupon hanya sah digunakan untuk produk atau rangkaian produk yang dinyatakan.
  9. Pilihan pengambilan sendiri tidak disediakan.
  10. Tawaran ini tidak mempunyai nilai tunai, bukan untuk dijual semula dan tidak boleh ditebus dengan wang tunai.
  11. Sila lihat Dasar Pemulangan kami. Photobook Worldwide tidak bertanggungjawab untuk pelanggan yang melakukan kesalahan. Sekiranya terdapat masalah pengeluaran / buku, kami akan menilai keadaan barang tersebut, dan mengikut budi bicara kami sendiri akan memutuskan untuk membaiki atau mengganti produk yang tidak memenuhi jaminan atau syarat. Potongan harga promosi tidak layak untuk kredit atau bayaran balik.
  12. Photobook TIDAK menerima sebarang pindaan atau perubahan yang akan dibuat pada bahan yang telah diberikan SETELAH bahan-bahan tersebut dimuat naik. Oleh itu, adalah menjadi tanggungjawab pelanggan untuk memeriksa bahan-bahan secara menyeluruh sebelum memuat naik untuk diproses.
  13. Photobook berhak mengubah terma dan syarat ini mengikut budi bicara mutlaknya dan kami berhak menghentikan promosi dan diskaun pada bila-bila masa.
  14. Sekiranya anda memerlukan bantuan, sila lawati halaman Support kami.
  15. Untuk maklumat lebih lanjut, sila layari (https://www.photobook.com.my/faq).
  16. Untuk pertanyaan lebih lanjut, sila e-mel support-my@photobookworldwide.com.