KelabMama

Fenomena Jualan Gudang Barangan Bayi Serendah RM1 Kini Kembali!

Berita baik untuk mama-mama dan papa-papa yang sukakan penjimatan! Inilah masa yang paling tepat untuk kalian berbelanja tanpa perlu berfikir panjang dan merenung duit dalam dompet tu lama-lama kerana Motherhood Baby Warehouse Sale 2019 kembali lagi merdeka ini!

Mama boleh dapatkan lebih dari 100 jenama pakaian dan barang keperluan bayi bermula serendah RM1 dan diskaun tak masuk akal serendah 90%. Stroller, car seat, alat permainan bayi dan kanak-kanak, pakaian, diapers dan macam-macam lagi. Bestnya!

.

Tawaran Wajib ‘Grab’ di Motherhood Baby Warehouse Sale

PHILIP AVENTS – Potongan sehingga 70%!

Macam tak percaya tapi inilah realitinya mama. Jenama pilihan ramai ni ada potongan sehingga 70%! Bolehlah mama borong untuk si manja, anak saudara, anak buah, anak kawan, anak jiran semualah.

Pakaian Bayi – Bermula serendah RM5!

Mama Siti faham bila ada anak kecil ni nak kena kurangkan kos keperluan dan kena berjimat sebab tu kita buat tawaran istimewa ni khas untuk mama. Mama boleh dapatkan baju berjenama (Pureen, Fiffy, Disney, Luvable Friends) dengan harga kasih sayang serendah RM5 je tau!

MAMYPOKO MAXI ABSORB – RM15 satu pek

RM15 satu pek? Biar betul?! Ye mama ye ini memang betul Mama Siti tak tipu. Mama boleh dapatkan Mamy Poko Maxi Absorb ni dengan hanya RM15 satu pek *mengikut terma & syarat. Selain dari Mamy Poko, diapers berjenama Genki, Pet Pet dan banyak lagi jenama yang ada di Baby Warehouse Sale ni.

LEBIH 50 JENAMA STROLLER & PERMAINAN UNTUK SI MANJA

Bagi mama papa yang tengah mencari-cari stroller atau carseat untuk anak tapi nak ikut bajet tertentu, inilah tempatnya! Ada lebih 50 jenama stroller termasuklah carseat yang mama & papa boleh pilih. Bermula bulan Januari 2020 nanti penggunaan carseat diwajibkan. Jadi mama & papa dah bolehlah buat persiapan dari sekarang.

.

JANGAN LEPASKAN PELUANG!

Diskaun tak masuk akal sehingga 90%

Barangan bayi bermula serendah RM1

Baby Wipes Disney bermula RM1

.

ADA LAGI…

^5000 unit Goodies Bag untuk dibawa pulang setiap hari

^PERCUMA Set Kath+Belle Bath Essential kepada 200 pelanggan terawal

^‘Spend & Win’ hadiah bernilai lebih RM50,000!

^Dapatkan Rebat Tunai sebanyak RM10 untuk setiap pembelian RM200 menggunakan aplikasi Boost

.

AKTIVITI BERSAMA SI MANJA

Apa kata sambil mama membeli belah tu, bawa si manja sekali untuk join Merdeka Baby Contest (Baby Crawling Contest & Baby Cutest Contest). Manalah tahu kalau rezeki anak mama terpilih sebagai pemenang dapat bawa balik wang tunai bernilai RM700 tau! Amacam, menarikkan?

.

TAK PERLU BERATUR, ADA ‘FRIENDLY HELPER’

Mama Siti ada berita baik untuk mama hamil! Mama yang hamil tak perlu nak bersesak-sesak di kaunter sebab kita ada ‘Priority Lane’ & tempat duduk khas untuk mama rehat sambil tunggu giliran untuk bayar.

Tak cukup tangan nak bawa barang ke kereta? Jangan risau, ‘friendly helper’ kami sedia membantu mama!

Tarikh : 30 Ogos 1 September 2019

Masa : 10 PAGI – 10 MALAM

Tempat : Viva Home Shopping Mall, Tingkat 2 – Hall 1 & 2

10 HARI LAGI mama papa! Excited tak? Kalau mama papa nak tahu lebih lanjut tentang Motherhood Baby Warehouse Sale 2019 ni, mama boleh dapatkan update terkini di Motherhood Website, Motherhood Facebook dan Motherhood Instagram.

Jumpa nanti!