KelabMama

CARRIE JUNIOR BABY HAIR & BODY WASH BERI NILAI TAMBAHAN DALAM KEBERSIHAN DIRI SI MANJA

Kulit bayi dan kanak-kanak sangat sensitif serta mudah terdedah kepada kuman selain mudah diserang penyakit jika tidak dijaga dengan baik. Untuk membersihkan diri daripada sebarang kuman yang menjadi punca penyebab penyakit, membersihkan diri melalui mandian merupakan satu tindakan paling asas dan sangat berkesan untuk mencegah diri daripada sebarang penyakit berjangkit sekali gus menjadi satu terapi semula jadi untuk menyegarkan diri. Bagaimanapun, untuk memberi nilai tambah dalam kebersihan diri, penggunaan sabun badan dalam bentuk ketulan atau cecair dapat membantu meningkatkan kebersihan diri dengan lebih baik.

 

Carrie Junior yang dihasilkan dengan formula lembut dengan wangian buah-buahan berkualiti tinggi dipersembahkan dengan reka bentuk bungkusan menarik, tersendiri dan berwarna-warni.  Produk ini menjadikan masa mandi si kecil lebih seronok dan menyegarkan. Reka bentuk produk ini disemarakkan dengan penampilan seekor anak gajah yang dikenali sebagai Carrie berwarna merah jambu. Anak gajah itu kelihatan menikmati masa mandi yang menyeronokkan seperti luncur air dan bersantai di atas pelampung di pantai.

 

EKSTRAK BUAH-BUAHAN ASLI  

 

Selain reka bentuk produk yang menarik, rangkaian produk mandian dan dandanan Carrie Junior mengandungi Fruito-E yang diperoleh daripada ekstrak buah-buahan asli. Ekstrak itu kaya dengan vitamin dan nutrisi, selamat, sesuai untuk bayi dan kanak-kanak serta tidak mengeringkan kulit atau memberikan alahan kepada kulit dan rambut si manja. Malah, ia sesuai digunakan setiap hari. Selain itu, Carrie Junior juga mendapat pengiktirafan halal, sekali gus mengukuhkan kredibilitinya sebagai satu jenama produk mandian dan dandanan kanak-kanak yang dipercayai.