KelabMama

PESTA MEMBELI-BELAH SEHENTI UNTUK KEPERLUAN MAMA & BAYI KEMBALI LAGI!

Acara yang paling dinanti-nanti dan menjadi kegemaran semua mama papa bakal tiba! Motherhood.com.my Baby Warehouse Sale 2019 kembali lagi menemui mama papa pada hujung bulan Jun ini, yeay!

Jangan lepaskan peluang untuk dapatkan barangan bayi pada harga rendah kaw-kaw. Stroller, car seat, alat permainan bayi dan kanak-kanak, pakaian, diapers dan macam-macam lagi. Cakap je nak jenama apa semua ada. Terdapat lebih 100 jenama yang ada di Baby Warehouse Sale tau. Mesti rambang mata nak pilih siap juling sekali sebab tergamam dengan promosi yang ditawarkan. Nama pun harga rendah kaw-kaw mestilah promosinya pun kaw-kaw jimatnya!

Tawaran Menarik Tertarik!

Kalau mama berkunjung ke Baby Warehouse Sale ni tak sah kalau tak ‘grab’ tawaran menarik ni :

#PHILIP AVENTS – Potongan sehingga 70%!

Siapa tak kenal dengan jenama ni kan? Antara jenama pilihan dan kesukaan mama untuk si manja. Inilah masanya untuk mama borong jenama pilihan ramai ni sebab ada potongan sehingga 70% tau. Hanya di Motherhood.com.my Baby Warehouse Sale je!

#Pakaian Bayi – Bermula serendah RM5!

Mama Siti selalu dengar orang cakap kalau nak beli baju anak kecil jangan beli mahal-mahal sebab cepat besar. Bila dah tak muat rugi je. Tapi kalau mama beli kat Baby Warehouse Sale ni ‘confirm’ puas hati. Baju berjenama dengan harga serendah RM5 je tau. Kenapa perlu berbelanja lebih kalau boleh berjimat kan?

#Pek Diapers Pelbagai Jenama – Bawah RM100!

Biar betul boleh dapat pek diaper dengan harga bawah RM100 ni?! Ye betul mama sayang, ini betul-betul bukan cobaan tau! Hanya di Baby Warehouse Sale je mama boleh dapat harga kaw-kaw jimat macam ni untuk diapers berjenama Genki, Mamypoko, Pet Pet dan banyak lagi.

Bila? Di Mana?

Tarikh : 28-30 Jun 2019

Masa : 10 pagi – 10 malam

Tempat : Quill City Mall Concourse, Ground Floor & 1st Floor Hall

Apa lagi yang best?

Didi & Friends pun ada! Wah, Bestnya!

Bukan itu saja, siap ada special appearance lagi tau! Siapa lagi yang menjadi kesukaan anak-anak kalau bukan Didi & Friends! Jangan kata anak-anak je suka, mesti dengan mama papa sekali teruja. Sambil-sambil membeli belah tu bolehlah anak-anak tonton persembahan Didi & Friends. Kalau anak mama peminat Didi, Nana dan Jojo, inilah masanya untuk bawa anak-anak mendekati karakter kesukaan mereka!

Ada FREEBIES Istimewa & Banyak Lagi!

Lagi menarik kalau mama dapat bawa pulang beberapa tawaran istimewa ini secara percuma. Tapi tawaran ini hanya untuk mereka yang terawal saja tau! Kalau terlambat sorry Mama Siti tak boleh tolong hehe.

Ha..amacam mama papa semua? Excited ke tidak? Kalau mama papa nak tahu lebih lanjut tentang Motherhood.com.my Baby Warehouse Sale 2019, boleh dapatkan update terkini di Motherhood Website
dan Motherhood Facebook .

‘Save the date’ dan jumpa mama di sana!