KelabMama

APPLECRUMBY EXTRA THICKS WIPES BERSIFAT ORGANIK & TERBUKTI SELAMAT UNTUK KEGUNAAN LUAR KULIT BAYI

Kebersihan menjadi keutamaan setiap ibu terhadap anak-anaknya terutama bagi mereka yang mempunyai anak kecil. Aktiviti pembersihan menjadi perkara paling biasa dalam rutin seharian. Kehadiran baby wipes atau tisu basah dapat membantu sebahagian ibu bapa khususnya yang memiliki bayi. Tisu basah boleh digunakan untuk menggantikan air semasa membersihkan kulit bayi daripada pelbagai jenis kotoran seperti debu, peluh, tumpahan makanan, air kencing atau najis.

Fungsi tisu basah sama efektifnya dengan air ketika digunakan untuk membersihkan kulit bayi daripada kotoran. Bagi bayi yang memiliki kulit normal, mungkin tisu basah tidak menimbulkan reaksi negatif ketika diusapkan pada kulit mereka. Namun kerengsangan mungkin timbul jika mengaplikasikan tisu basah pada kulit bayi yang sensitif. Hal ini mungkin disebabkan bahan-bahan yang terkandung dalam tisu basah tersebut. Untuk mengelakkan perkara yang tidak diingini, pilih tisu basah yang khusus untuk bayi dan sesuai dengan kegunaannya. Jangan sesekali membersihkan kulit bayi dengan menggunakan tisu yang diperbuat daripada bahan-bahan yang tidak sesuai dengan bayi.

 

APPLECRUMBY EXTRA THICKS WIPES, TISU BASAH ORGANIK DIYAKINI IBU

Jika anda sedang mencari tisu basah yang mempunyai kualiti seperti kain lap yang lembut, Applecrumby Extra Thicks Wipes ialah jawapannya. Dirumus dalam larutan khas, tisu basah ini untuk membersihkan dan melembapkan kulit halus bayi anda semasa mencuci. Ia juga sesuai dan selamat untuk kegunaan di muka dan lain-lain anggota badan bayi. Tisu basah ini juga boleh digunakan untuk membersihkan muka dan tangan bayi. Teksturnya tebal tetapi selembut sutera. Ia tidak mengandungi alkohol dan tiada paraben, oleh itu memberikan keselamatan dan keselesaan yang tidak terhad untuk kulit bayi.

Kulit bayi yang selalu bersih dan lembut membuatkan bayi berasa nyaman. Sebagai ibu anda tentu gembira melihat si manja anda riang dan selesa sepanjang hari. Applecrumby Extra Thicks Wipes  satu penyelesaian yang sesuai untuk penjagaan kulit harian bayi anda. Ia juga boleh digunakan untuk membersihkan bayi selepas bayi makan, mengelap meja makan bayi yang melekit, mencuci permainan bayi atau boleh digunakan semasa keluar bersiar-siar bersama bayi kerana teksturnya yang kuat menyerap apa jua kotoran. Tisu basah ini sangat berguna dan boleh melakukan apa sahaja. Pernah anda terfikir apa bezanya Applecrumby Extra Thick Baby Wipes dengan jenama yang lain? Cubalah rasa perbezaannya.

Applecrumby Extra Thicks Wipes boleh didapati dalam bungkusan kompak mengandungi 20 helai dan 80 helai tisu basah. Setiap pek mengandungi jumlah yang mencukupi untuk kegunaan setiap hari, bergantung pada jumlah penggunaan. Pek ini mudah digunakan di rumah atau di luar rumah. Pendek kata tisu ini wajib ada di dalam beg bayi.

 

KELEBIHAN APPLECRUMBY EXTRA BABY WIPES

 

BAHAN-BAHAN

Bebas Paraben, bebas Klorin, bebas Phthalate, bebas wangian, bebas alcohol, bebas Lanolin, bebas Formaldehid, bebas SLS dan bebas Methylisothiazolinone

Kandungan:

ARAHAN

APA KATA APPLECRUMBY

“Mama sekalian, anda berhak mendapat Applecrumby Extra Thick Baby Wipes yang terbaik. Baby Wipes dari Applecrumby & Fish adalah sepenuhnya semula jadi, berkualiti premium dengan cara pembungkusannya yang cantik malah sangat berpatutan. Applecrumby Extra Thick Baby Wipes tidak mengenakan caj tambahan kerana baby wipes ini diperbuat dari bahan-bahan yang terbaik dari segi kualiti dan juga reka bentuk supaya anda boleh memiliki produk yang terbaik. Dapatkan dalam bentuk bungkusan untuk harga yang lebih menarik. Sekarang, anda boleh manjakan bayi anda dengan baby wipes yang premium ini tanpa ragu-ragu. Anda pasti akan menyukainya”

“Misi kami adalah untuk memberi peluang pada para ibu bapa di Asia Tenggara untuk memiliki baby wipes yang premium dan berkualiti tanpa harga yang tinggi. Kini, semua ibu apa dapat manjakan bayi dan anak dengan baby wipes yang terbaik. Kami membantu ibu bapa jimatkan perbelanjaan supaya penjimatan ini dapat digunakan untuk keperluan asas bayi yang lain seperti Lampin Bebas Klorin dan Penjagaan Kulit Bayi Organik.”

 

KEMPEN TEBUS APPLECRUMBY EXTRA THICKS WIPERS PERCUMA!

Sah bermula 10 Julai 2017 sehingga 9 Ogos 2017

Jadi 1000 Terawal Tebus Sampel Applecrumby Extra Thicks Wipes Percuma!

Daftar sekarang untuk menjadi ahli Applecrumby and Fish dengan mengisikan butiran & anda berpeluang menjadi antara 1000 penerima terawal menebus sampel Applecumby Extra Thicks Wipes secara PERCUMA pada 14 Ogos 2017 akan datang.

Pendaftaran bermula dari 10 Julai 2017 hingga 9 Ogos 2017, anda perlu mendaftar segera untuk menjadi salah seorang daripada 1000 pengikut Kelabmama terawal menebus Applecrumby Extra Ticks Wipes 10’s secara PERCUMA.

Istimewa:


1x penebus bertuah akan menerima hamper Baby Wipes bernilai RM200 tajaan Applecrumby & Fish.

*Tertakluk kepada terma & syarat.

 

 KLIK DI SINI UNTUK MENDAFTAR  : 

https://www.applecrumbyandfish.com/register

 

 

Hubungi:

Applecrumb & Fish

Telefon: +603 61436088

Emel:  info@applecrumbyandfish.com

Website:  www.applecrumbyandfish.com

Facebook: Applecrumby & Fish